Títol
de la cançó
|
La
bella y la Bestia... de su Madre
|
 |
Comentaris
del compositor
|
Cançó
composta per Pep Rius, contrabaix de Marc Ferrer Trio.
|
Teoria
del color de Goethe
|
S'han
utilitzat els colors singular (#CAACAA), acollidor (#A0AE8D),
divertit (#CAAC8A), original (#D9A6AB), natural (#BE8FAD) i tardor
(#C2A853).
|
Saturació
del color
|
Els
colors del dibuix no tenen molta saturació excepte la llum de la
posta de sol de la finestra, que crea un element focal dins la
composició.
|
Valor
del color
|
La
majoria dels colors utilitzats tenen un valor baix excepte els que
es troben al mig del dibuix, els que formen part de l'element
focal (que en aquest cas és la mare).
|
Harmonia
del color
|
S'ha
fet ús de l'harmonia de color anàloga especialment en el terç
central del dibuix per fer-la un element focal.
|
Composició
|
El
dibuix segueix la llei dels terços amb especial fixació al terç
vertical central.
|
Percepció
|
El
primer que crida l'atenció és la finestra amb la posta de sol,
degut a que és l'única part del dibuix que es troba pintada amb
colors saturats i vius. La llum d'aquesta ens porta a la mare,
representada teixint. La posta de sol fa referència a l'etapa de
la vida de la mare.
|